mandag den 28. juni 2010

Min studenterfest!

(Mini-studenten)


I lørdags holdte jeg åben hus i anledning af at jeg var blevet student d.21 juni. Det gik stille og rolig, på trods af stress i køkkenet (Lorte ovn, ikke også Gitte?)
Vi var vel ca en 20 stykker med børn. Ungerne hyggede sig sammen, 3 piger og så min dreng :-)

Vi fik noget godt mad og god kage :-)

Fik også nogle gode gaver:


- Gavekort til Imerco

- Gavekort til Matas

- Penge

- Blomster

- Brødrister

- Film: "The Stepfathter", "Did you hear about The Morgans, "Uffe Holm Show 3"

- Pandora armbånd


/Pinligt, har ikke nogle billeder af mig selv fra dagen, og manden har heller ikke taget nogle af mig men her er nogle få som jeg har taget!


Gitte og hendes datter..

Gitte...og dræberkniven! ;-)

Far og søn!

Ingen kommentarer: