onsdag den 6. juli 2011

Længe siden...

...Alt for længe siden!
Det der sker for tiden, eller det der fylder meget, er min vægt! Hader de ekstra kilo(7kg), som jeg slæber rundt med. Så i mandags (Ja, hvorfor er det altid en mandag man gør det på) tænkte jeg at nu måtte jeg gøre noget ved det, så prøver at lave min kost om.
Movitationen er ikke ret stor, men den er der, og det prøver jeg at holde fast i :)

Startvægt: 71 kg

Vil gerne ned på de 64 kg igen, det er mit første mål. Derefter 60 kg :)

Ellers har jeg sommerferie. Manden og sønnen holder fra i morgen, og fredag skal Magnus have dræn i, bliver spændende.
D.1 august starter hverdagen igen, og starter i praktik i en SFO der.

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Håber du holder ved bloggen denne gang ;)

Astrid sagde ...

Ja nu må jeg tage mig sammen :-)